NUFFNANG

Wednesday, December 8, 2010

yeayy.merdeka..-,-

yeay...merdeka

yeah.intro tak boleh bla.yeay,aku merdeka..-,-..itulah yang diucapakn oleh sesetengah manusia yang mengambil spm tahun ini.dengan bangga nyer mereka menulis di status FB mereka.tanpa memikirkan perasaan saya(wat ever).:)

aku hanya mampu melihat mereka terkinja-kinja(???)..melompat-lompat kegembiraan.

sedangkan aku sedang membaca buku*(tipu je ni)*...

yea,tahun depan saya pula akan mengadapi kertas API tersebut...(kenapa API)..sbb saya hentam je.:)

tahun depan juga saya akan mengadap muka2 guru yg akan menjaga peperiksaan.

tahun depan juga saya kan berdoa tanpa henti2..

tahun depan juga saya akn gila (harapnya tudak)..LOL

tahun depan juga saya akn menghadiri pelbagai ceramah

tahun depan juga saya akan menghadiri pelbagai kelas...(pengsan sat)

dan

tahun depan juga saya akan merdeka...(lepas spm yer.)


DAHH..:)..SALAM.:)

DOAKAN SAYA BERJAYA YER.AMINNN


p/s: menulis blog sambil membaca buku.*(tipu lagi sekali)*




No comments: