NUFFNANG

Saturday, December 11, 2010

hari KOLESTEROL sedunia


salam blogger sekalian alam..dah lame tak tulis entry panjang berjela mcm trela.(???).
ok.hari ni penat sangat...mak den gorak den pagi2 buto lagi eh.(tibe2 negorii)..:)
act tak ade lah pagi sangat.dalam pukul lapan kot.sebab?.sbb grandma saya ade buat makan2 sikit katrumah baru die.baru wokk.baruuu..(pengulangan).then aku pun bangun lah.sebab excited.al maklumlah makan...laju je la kan...

so aku pun bangun.breakfast sekit then amik lah vita c and lecithin aku tuh.then mandi2.pakai baju(perlu ke aku story)..:)..LOL.pastu dah sampai kat situ.makn2.lame doe mak aku duduk kat situ.jap2...dari pukul 10.30 pagi sampai pukul 3 kot....haihh-,-*wink*

makan tak payah cakap lah kan.semua nyer berminyak2.berlemak2.haihh,sgt lah ber-kolesterol.
tapi sedap....lepas makan je aku terus rase mengantok...haihh..
dalam kereta on de way balik aku tido...sampai kat rumah.melantak sekali lagi,pasti tido dan terus tido.:)

jam menunjukan pukul 6 petang.mate memang tak boleh nak bukak.then aku ber-fb kejap.sedang2 ber fb ....boleh pulak tertido..AHHAAH..lol.:)..siap pakai selimut wookk..:)*sejuk*

pukul 7.30 terjaga.haihh..tengok jam lapy..*pening*..alorrr..tak sempat nak senaman dahh..*alasan je*.hahaha..padahal alat senaman tuh dalam bilik aku.boleh je buat kann..-,-..
then mandy2..makan lagii.then terus teringat kat blog tercinta aku...:)LOL.

P/S: gambar diatas hanyalah sekadar hiasan*IJN*

No comments: