NUFFNANG

Friday, December 17, 2010

wish list

salam bloger2 sekali.
gambar2 kat bawah ni adalah wish list for my birtday.
bajet semua boleh dapat je kann.*bla*

papa jom lahh.jom g kedai..
tengah sale nih..LOL

OK.birday saya adalah pada
....
....
jeng

tadaaa

30/12


ni kereta clasik by jaguar.dalam banyak2 kereta modern.
kereta zaman moyang aku jugak aku nak
kann
-,-

oke.korang semua tahu.i kan pakai sepek.sooo..i rase i nak pakai contct lens la pulak.
*gedik tahap cipanzi*
nak contact lens yang macam pic kat atas tuh.
mesti nampak lebih SEXY kan???
_,_
oke.ni pulak kasut.buy zara.
Espadrille Boot
harga tak payah cakap lahh kann-,-..sekarang kan semua orang pakai boot.ala2 selebrty kot.ahhaha
*teringat kisah mak aku cakap*

last month aku ade beli kasut by Jefferson.kasut tuh macam kasut kat ats ni lahh
pelik sikit.ala2 supra.tapi tak berapa nak supra sangat.kau tau aku beli warna apa??
PURPLE beb.dari jauh orang dah nampak kasut aku.
mak aku cakap: adik ade ke orang pakai kasut warna puple??
aku: ade..adik lah org tuhh
*dalam hati*
biasalah orang fashion memang salu pelik2...
ahhaha
LOL

oke.this beg also by zara.
Creased Leather band Olier.

memang aku dah lama u-sha beg macam ni.tapi susah nak cari.
hari tuh pergi dekat SEED..die cakap dah habis.
sebab mase tu trend bawak beg mcm ni.aku pun nakk lah.
eh,sekarang trend lagi kannn??
kesah??...aku nak jugakkk!..
....
dekat Jefferson pun aku intai2..tak ada ponnn..-,-

haaa..yang ni juga by zara.
Cut out jacket.
harga juga.tak payah cakap..-,-
act,ff dah ada jacket.beli kat jakarta ari tuh.
warna hitam.tapi...mcm tak menepati cita rase ff sangat lahh..hahaha
so kenapa beli??..sebab tak ada apa nak beli.tapi nak kene beli.
so rembat jacket.hahaha*jenama AE okee..*(saje nak show off)

now,nak yang warna coklet dan saiz kecik sikit.macam kat ats ni lahh....

p/s;semua kat ats ni belum pasti lagi dapat.hahaha.kalau dapat aku buat sujud syukur.kat dalam butik tuhh jugakk...

*papa,sila baca blog ini sekarang*..haha
LOL

No comments: