NUFFNANG

Friday, December 17, 2010

pembedahan gusi pesalah


salam bloger sekalian alam..:)
hari ini hari paling sakit kepala.ff bangun je pagi*walaupun mata tak boleh bukak*.LOL
biasalah cuti2 ni je lah ff nak tido sampai tengah hari*kantoi daa*
kalau dah bukak sekolah nanti kene bangun pagi then balik lambat.

oke.itu sekadar intro je.bukan cerita yang sebenar.:)
ff bangun pagi sebb nak kene teman kan abang ff pegi hospital.die akan menjalani pembedahan mulut eh silap gigi...eh silap lagi gusi.*macam tu lah lebih kurang*

appoiment dah dibuat dalam pukul 9.then nombot pun berbunyi..TING TING.*nombor berbunyi ekk??*
pastu die pun masuk dalam bilik bedah mulut tu.
kalau korang nak tau,kat situ macam2 jenis orang sakit mulut ada.
ada yang tua hingga yang paling muda.yang aku nampak la kann.ade yang naik kerusi roda.haihh,serun ff tengok.

setelah sekian lama.satu jam kot.die pun keluar dengan mulut yang bengkak.
****
situasi di farmasi:
ff duduk je lah dekat luar tuh.sambil bace paper.tiba2
jeng jeng....
datang seorang polis bersama seorang pesalah.
ape yang ff dengar perbualan mereka

polis: haa.kau duduk sini.(depan pada aku)
pesalah: tak nak lah.malu aku.

aku pun agak takut.maklumlah pesalah kan.mana lah tau tibe die mengamuk ke kat situ.dah lah dengan gari2 berbagai.
akhirnya die duduk kat belakang aku....walaupun die pesalah.polis tu baik lahh kan..siap borak2 dengan die lagi.
tapi,semua orang pandang die.mesti die malu kan.die muda lagi..haihhh
.....
......
....
...
...
..
.
dah siap amik ubat berbagai.singah sarap kat kedai pokok chery.
lepastu.pergi makan mcdonald *merangkap lunch*
balik aku membuta
*krohhh..krohhh*

ps: gambar kat ats tuh dalam fiting room.:).
tak ada gambar aku tak kacak la blog ni..:D



No comments: