NUFFNANG

Sunday, December 12, 2010

unwanted cloth:)

salam.:)
kali ni entry tak pasti lagi panjang mana.:)..intro pic,mesti muka aku.ahah...ok.unwanted cloth.aku ade belambak.memang belambak lahh kan.tapi aku sayang nak buang.macam mane nehh??..nak bagi orang pun aku sayang??(maaf,saya hj kedekut).kude yang kut.LOL.



terima kasih jeffferson kerana membernarkan fiting room nyer digunakan oleh saya>:)
nak beli sehelai baju je...saja nak masuk fiting room.:D
(tak ada lock oke fiting room die)
ahahah
....rambut saya kembang kan.macam ally cat(yang bela cat tuh)
lol
*******

haaa.tengok.bukan nak show off cuma nak kongsi.
macam2 jenis baju ada.
yang old fashion punya pun masih ada.
yang terbaru pun ade jugak.
baru beli tadi.
yang korang tengok tu yg ber-hanger
yang berlipat,tak payah cakap lah kan...
*****
bahagian hujung2 sebelah kiri gambar tuh.
haa..yang tuh ade yg unwanted cloth.sbb dah old fashion.then aku dah kurus so
baju tuh jadi so biger with me.(heee):P
......
macam mane?
nak buat bissness lahh..jual pakaian yg dah guna .jual ikut online.
ade ke org nak beli..haihh..:D
ok.*wat ever*..abaikan saya..LOL

haaa...i likeee..:D
kali pertama beli baju EA..(ketingalan)
ade lah aku beli dalam 4 pasang termasuk jacket.
then bukan beli kat malaysia.mampos bank-rup beli kat malaysia.
beli masa pegi holiday kat Jakarta.
dapat lah murah sikit...
heee
:D
(tiada niat utk show off)

p/s; esok nak bangun pagi lahh..niat nak upgrade bilik sikit.bosan dah design bilik mcm ni.kau tau bilik aku ade dua meja stdy;ohooohho..LOL:d..duduk sorang2 je...gagagaga.bukan lady gaga.:D

No comments: