NUFFNANG

Friday, November 19, 2010

soalan2 SPM.:P



1.apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
keluarga.jam tangan.HANDPHONE.LAPY kecik saya.deadoran.acc FB saya.kawan2.
blog saya!

2.bende terakhir yg korang beli guna duit sendiri?
ermm..tak pernah beli guna duet sendiri.semua duet mak bapak.:P
*anak tak guna:P

3.dimana tempat perkahwinan anda dan tema??
dimana?.saya nak buat di mesir.tema.arabian.
*berangan

4.buku atau majalah terakir korang beli atau baca?
banyak buku saya beli.baca??..*semua buku saya untuk hiasan semata2.
*larang disentuh

5.adakah korang basuh baju sendiri?
x lahh..mesin basuh kn ada..:)..sidai mak aku.gosok aku.lipat mak aku.

p/s; ini diambil dr blog http://www.akunaziem.blogspot.com/...:)
tapi aku singkatkn sbb malas nak tulis.*pemalas betul

No comments: