NUFFNANG

Tuesday, November 30, 2010

off nanti saya on

hye2,salam blogerians,fbians.

saya akan off fb buat sementara waktu or a few days.saya akan off to melaka.while im wrote this entry saya tengah kemas bag saya.tak tau apa nak bawa.rase macam nak angkut sekali rak kasut,almari dan juga kotak ajaib saya...ha?.kotak ajaib?..yeah!..*kotak ajaib* mengandungi jam saya yg paling mahal(saje nak show off).ahha,beg duet saya,ubattan saya,ubat jerawat saya..hmmm...macam2 larh ade kat dlm tuh.memang ajaib lah kan...Lepas tuh masalah kasut.nak bawak kasut ape neh.kaler purple??white??coklet??.(mengalahkn perempuan)..haha..aahhh.pakai selipar croc saya is better.hahah.ermm,now tgah pikir nak bawak ke tak lapy kesayangan busuk2 aku ni??..bawak lah.kalau ade WIFI boleh chating ngn korang.tak de la boring sangat kan..saya akan balik semula hari ahad kot.:)

to my sister aka k.long: die akan fly to langkawi with her family.enjy your holiday yah!.:D

p/s: akan menyambung kemas beg tapi nak berehat sebentar bersama kit kat.:P

No comments: