NUFFNANG

Friday, November 19, 2010

bergedik after 4 years x bergedik.:D


after 4 years tak bergedik dengan farah,akhirnya..kami bertemu jua..:p

kejadian bermula:
farah :fadddd!...jom pergi tengok hary poter.ticket dah ada.ira x boleh pergii..
aku : farahhh!...jom.tapi aku tanye parent dulu.

jam 6.45 pagiii...*jeng2...:
aku: farah..aku boleh pergiii!..
farah.: haa..oke2.jumpa disana.

*boringnye entry aku kali ni.:P

KAU TAU!.AKU PERGI TENGOK CITER HARRY POTTER YG TERBARU!..*excited nak mampos!

KAU TAU! malam tu aku tak boleh tido,anisa pulak sampai tak boleh menaip..sbb excited sgt!
*harry poter memberi pengaruh yg besar kepada budak2 mcm kami.:P

kau ADE?

*look at my face!.


bersama anisa!

anisa muka boring.*betul memang boring
sebab tungu makanan mendidih

haa!..korang adoo??
naik gile pegang ticket wayang cerita h.p nehh!
haaa!..ni lah FARAH..ala..ank si RUSDIN tuu..*tak kenal?.lantak kau!
* cuba korang tengok betul2 depan muka aku ada asap kan??..ha.tu menandakan aku sangat hot.:P

yang ni x tau la sape,die memang hensem kan.*betul hensem..:P

p/s: h.p part 2,kami keluar lagi>:D







No comments: