NUFFNANG

Sunday, November 14, 2010

air port paling buruk


airport paling buruk,korang tau airport ape??
kua***n aiport..*tak boleh tulis penuh nanti kene saman.bankkrp akuhhh!
biasalah den tak biasa aiport kat sini..biasa KLIA je..*heh.berlagak betul orsin nehh..
~agagaggaaggagaga~

ok.korang tau tak toilet die sangat buruk..=,=________..tettt!*boleh dimaaf kan..
sebab??..wangi dan bersih walaupun buruk.>redha..:0

paling tak disangka2..sambil aku melepak SORANG DIRI di balai ketibaan..x tau?..ARRIVING HALL..la..:)
ok..tibe2 aku merasakan diriku gelap gelita..eh silap bukan diriku gelap.tapi suasana yang gelap..LOL....giooohoho
rupa2nya BLACKOUT..ya allah sedihhhh...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

setelah sekian lama saya tunggu kakak saya8tak la lama sangat
haaa..die pun muncul la dengan pakaian ALA-ala YUNA...tudung mcm org arab seket..:)
melambaiku dari jauh.....ok.bermulalah mulutnya yg bising tuh..<>>?:<>>???><>:...tetttt!
pastu balik.melantak MCD pukul 12.30 am..:)




die,sewaktu di klia.bersama anak saya.*saya kan duda

dua org minah arab




airport tersebut..%^&*(


1 comment:

octopus said...

bukan aku pkai cam yuna..yuna pkai cam aku..gagagagagagaga^^