NUFFNANG

Wednesday, October 13, 2010

why should me?


when i put my bag on the sit...
everybody trying to talk something to me..mmm..
everyday the same people talks about the same thing

"eh.u know that ABC couple dengan DEF"
ff; "yeah i know"
mm..sometime ff menjadi hairan..its true?..or not?..
finaly i decide to ask her personaly..the answer is..

"eh..tak adalah..sape bagi tau awak cite merepek2 ni"
ff;"nobdy tell me,i just want to ask.."

and now i dont know which one is true..sometimes i became sad..but
my friend always said:

"ala der,relex la"
ff:"ok.try to be chill."

everyday i ask my self; why should me??


now im tired to ask her again..again and again..and why i must simpan perasaan yang tak akan menjadi kenyataan kan??..
sekarang im just lying myself..
bila ff terserempak or berborak di facebook..ff akan try to calm down.ok.

ahli bijak pandai pernah berkata; JANGANLAH KITA TERLALU BAIK KERANA DENGAN SIFAT ITU KITA KAN DIEKSPLOITASI..
its true!

start from now,im just listening what people said..and i need to accpt it!..im tired to being like this!.ok.

p/s; teringat ayat kawan: bunga bukan sekuntum der..haahhaha..*lawak kan??



No comments: