NUFFNANG

Saturday, October 30, 2010

ahh.LAmbat nyer..:D



oh gosh!..today dah masuk genap 5 hari final berlalu...
tinggal about 2 weeks lagi!.gosh! lame sangat..
btw exam sejarah?.i've present for u!.

bila nak habis ney?..lambat sangat.sekolah lain dah macam abis jer..
skolah aku je tak habis2 lagi.
bagi anda yang ambik final exam kat luar sana mesti selalu kene gastrik
macam saya kan??*angukla
ekpesily waktu exam sejarah...
nak muntah darah kaler hijau rasenyer..
ok.forget about history!
now!...bila nak exam ADD MATH ni??..
sabar je la..add math lastttttttttt skali!..
dah tentu2 add math saya A++++ kan?..*anguk dan layan je la
harapan nyer gitu..:D

budak2 lepasan PMR kat skolah tuh
enjoy gile geli skan siot!
aku yang terasa bahang keenjoy-an itu!..*WTR
btw,bila selsema saya nak baik?
cepat la baik..tired of sneezing oke!
tercabut gugur jantung hamba dibuatnya!.

BTW THIS IS FOR U!* karya ini dibuat khas sewaktu exam sejarah..its look nice wat?enjoy ya!
u know wat is the present??..ha yang gambar yang kat atas tu la!.








No comments: