NUFFNANG

Thursday, October 28, 2010

keRISAUan pada 28 oct..==



mood: tulis blog sambil makan roti,sbenarnya saya demam.haihh..:D

sebenarnya tujuan saya menulis POST ini adalah untuk menyuarakan kerisauan saya. dozen of kerisauan sedang berlegar2 di minda ku..

1- esok sekolah saya buat majlis APRESIASI di SWISS GARDEN HOTEL.*thats not the main prob..,ekceli saya diberikan tanggungjwb untuk menjadi pengerusi majlissss...oh tidak..

2- kerisauan bertambah2 apabila hari ini,saya tiba2 demam+sakit tekak+suara macam papa rock.hows ha??

3- macam mana saya nak mengacarakan majlis tersebut..??..nanti mcm sengau2 je kat majlis tuh.hope malam ni miracle akan terjadi..ahha..*akan sembuh.hopefuly

4- x berapa risau sangat..baju..dah beli.kasut?.dah beli..jacket?..dah beli..tapi mlm esok aku nak nampak hot..kalau x hot mcm mana..??..hopefully i nampak hot like blackpapers!..:D

WISH ME LUCK OKEEE







No comments: