NUFFNANG

Wednesday, March 9, 2011

FF mengamuk gile!

as salam
tajuk entry macam panas je kan.memang panas .mcm pancake baru masak.-,-

kau tau ff mengamuk tadi dekat badan pengawas.yelah ff kan ketua pengawas.
sebelum ni ff tak nak lah over sangat.sebab nanti ff debenci.
tapi malangnye,ff terpaksa berkeras dan bertegas.dah 3 bulan ff pendam siang tadi ff lepasakn semuanya.
sapa yang ada dekat tempat kejadian mesti pelik.haha
yelah aku biasa gelak2 je.tak de pun nak marah drama bagai.haha

kau tau,ff ckp ngn diorng guna perkataan aku.haha
kwan ff cakap tadi
"aku tak sangka pulak kau boleh marah sampai mcm tu"
yang lain pula
"kali pertama aku tengok kau marah"

dan lepas ni sapa cari masalh dan buat masalah.memang aku akan marah sampai korang rasa nak menangis berguling2.haha
:D
ps: ff pun ada perasaan okay.:)

No comments: